
Všeobecné obchodní podmínky
I. Obecná ustanovení
1. Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi věci nabízené firmou Dout-outlet se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku.
2. Kupující si může požadované zboží vybrat z nabídky produktů v katalogu uveřejněném na internetových stránkách www.Dout-outlet.cz
3. Každé jednotlivé zboží nabízené ve virtuálním obchodě je identifikováno nezaměnitelným kódem a je označeno originálním názvem. U každého zboží je dále uvedena cena a popis. Cena zboží je uvedena v českých korunách. Cena je konečná a nezahrnuje pouze náklady na poštovné, se kterými je Kupující předem seznámen při objednávce a také v těchto obchodních podmínkách.
II. Uzavření kupní smlouvy
1. Kupní smlouva na zboží nabízené v našem virtuálním obchodě je uzavřena okamžikem vyplnění a odeslání objednávky kupujícím . Kupující podáním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami.
2. Po obdržení řádně vyplněné objednávky v našem virtuálním obchodě Vám počítačový systém zašle na e-mail uvedený v objednávce potvrzení o přijaté objednávce a strany tak potvrdí uzavření kupní smlouvy.
3. Prodávající prohlašuje, že osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce budou použity pouze ke zpracování jeho objednávky a tím ke splnění závazku prodávajícího z uzavřené smlouvy. S tímto kupující souhlasí.
III. Dodací a platební podmínky
1. Zboží je dodáváno dobírkou prostřednictvím České pošty, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce (upozorňujeme, že platí pouze pro území ČR) V tomto případě má prodávající povinnost předat objednané zboží České poště do 2 pracovních dní od okamžiku uzavření kupní smlouvy.
2. Prodávající prohlašuje, že zboží je zpravidla kupujícímu dodáno do 48 hodin od uzavření kupní smlouvy (obchodní balík České pošty). Balné neúčtujeme.
Poštovné
Poštovné v případě Obchodního balíku je 90,-
Při nákupu nad 2 500,- Kč je poštovné zdarma.
IV. Odstoupení od smlouvy
1. Kupující má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Je-li zboží zároveň vráceno, musí tak kupující učinit v originálním a bezvadném obalu.
2. Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy z titulu odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
3. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy z důvodů popsaných v čl. IV, bodů 1., nebo 2., je povinen učinit v tomto smyslu jednostranný projev své vůle určený prodávajícímu. Tento projev vůle musí mít písemnou podobu a musí být prokazatelně doručen prodávajícímu.
4. Obě smluvní strany mají právo odstoupit od smlouvy po vzájemné dohodě.
V. Reklamace
1. V případě, že má kupující dojem, že vznikl z jeho strany nárok na reklamaci, je oprávněn obrátit se na prodávajícího, a to telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty uvedené na www.Dout-outlet.cz
2. Reklamace bude posouzena po zaslání či předání zboží, které bylo předmětem kupní smlouvy, prodávajícímu. Prodávající je povinen informovat o průběhu i výsledku reklamace neodkladně kupujícího. Základní podmínkou pro uznání reklamace je vrácení neporušeného zboží v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. Daňový doklad je součástí každého vyexpedovaného zboží.
3. Kupující je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je kupující povinen za přítomnosti pracovníka dopravce zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. V případě poškození zásilky dopravcem doporučujeme zboží nepřebírat a neprodleně informovat prodávajícího. Za poškození zboží vinou přepravy nese odpovědnost přepravce. Kupující má povinnost ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost zakázky.
4. Popis reklamace musí obsahovat důvod reklamace a datum nákupu. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku či nesprávnou manipulací a skladováním u kupujícího.
5. V případě uznání reklamace a neopravitelnosti výrobku bude zboží vyměněno za jiné nebo bude kupujícímu vrácena peněžní částka za zboží. Do vrácené částky se nezapočítává poštovné.
6. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno kupujícímu na jeho náklady a současně mu mohou být prodávajícím vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.
VI. Vrácení zboží
1. Kupující má nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či být jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálním balení spolu s veškerým příslušenstvím, bylo-li součástí balení. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty. Zboží musí být kupujícím předáno či odesláno prodávajícímu nejpozději 14. den od doručení zboží kupujícímu. Po jeho doručení bude kupujícímu zaslána částka na jím udané číslo bankovní účtu či v hotovosti poštovní poukázkou.